Σούπερ μάρκετ: Τι αλλάζει από την Τετάρτη – Κλειστοί διάδρομοι & “απαγορευμένα” προϊόντα

Δημοσιοποιείται σήμερα η απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης που θα απαγορεύει την πώληση μίας σειράς προϊόντων από τα σούπερ μάρκετ.

Σε μπακάλικα “μεταμορφώνονται” τα σούπερ μάρκετ από αύριο και μέχρι το τέλος του lockdown. Ο Υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας σήμερα το πρωί στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ γνωστοποίησε ότι έχει υπογράψει σχετική απόφαση που απαγορεύει την πώληση μίας σειράς προϊόντων από τα σούπερ μάρκετ. Η απόφαση η οποία αναμένεται να δημοσιευθεί σε ΦΕΚ εντός της ημέρας θα έχει εφαρμογή από την Τετάρτη.

Σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη το Σαββατοκύριακο συζήτησαν με τον πρωθυπουργό το σχετικό αίτημα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας. Οι έμποροι είχαν αιτηθεί να μην επιτραπεί στη διάρκεια του lockdown στα σουπερμάρκετ και τις υπεραγορές τροφίμων να πωλούν, εκτός από τα τρόφιμα και τα λοιπά είδη πρώτης ανάγκης, τα αναρίθμητα διαρκή προϊόντα που διαθέτουν, όπως ενδύματα, υποδήματα, ηλεκτρικές συσκευές, είδη σπιτιού και άλλα, σε μία περίοδο που τα εξειδικευμένα εμπορικά καταστήματα θα είναι υποχρεωτικά κλειστά με κρατική εντολή.

Αγώνας δρόμου στα σούπερ μάρκετ

Με την απόφαση να τίθεται σε εφαρμογή από αύριο Τετάρτη τα σούπερ μάρκετ καλούνται στο μεσοδιάστημα ανάμεσα στο κλείσιμο στις 9 το βράδυ μέχρι το άνοιγμα αύριο το πρωί να έχουν βρει τρόπο να “εξαφανίσουν” τα προϊόντα που είναι προϊόντα που δεν θα είναι πλέον προς πώληση ή να βρουν τρόπο να απαγορεύσουν την πρόσβαση των καταναλωτών σε διαδρόμους που προσφέρονται διαρκή αγαθά.

Ο πονοκέφαλος είναι μεγαλύτερος για Σκλαβενίτη και Lidl καθώς είναι οι αλυσίδες που έχουν μεγάλο αριθμό κωδικών στα προϊόντα που ζητούν οι έμποροι να μην πωλούνται από τα σούπερ μάρκετ είναι η Σκλαβενίτης και τα Lidl, σε μικρότερο βαθμό πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι ΑΒ Βασιλόπουλος, My Market και Μασούτης. Η Σκλαβενίτης στα υπερμάρκετ της διαθέτει τόσο ανεπτυγμένο τμήμα ένδυσης όσο και επιπλών και ειδών σπιτιού ενώ η Lidl μέσω ειδικού εβδομαδιαίου φυλλαδίου (non food) ενημερώνει τους καταναλωτές για ρούχα, ηλεκτρικά ήδη, φυτά, και είδη διακόσμησης που μπορούν να βρουν στα καταστήματα της. Η κίνηση για απαγόρευση πώλησης διαρκών προϊόντων ανατρέπει τους εβδομαδιαίους προγραμματισμούς που έχει το επόμενο διάστημα ενώ δημιουργεί και έντονα προβλήματα στην ροή της εφοδιαστικής της αλυσίδας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

error: Το περιεχόμενο προστατεύεται