ΒΙΝΤΕΟ: Εκπαιδευτικοί Κεφαλονιάς σε παράσταση διαμαρτυρίας για το Πολυνομοσχέδιο

spot_img

Σήμερα, Τρίτη 19-05-2020, το πρωί στις 11:30 οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κεφαλονιάς & Ιθάκης βρέθηκαν έξω από την Περιφερειακή Ενότητα Κεφαλονιάς στην παράσταση διαμαρτυρίας, που είχαν εξαγγείλει, για το Πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και για τη χρήση καμερών εντός των σχολικών αιθουσών.

Συνομίλησαν με τον Σταύρο Τραυλό, Αντιπεριφερειάρχη Κεφαλονιάς & Ιθάκης, στον οποίο έθεσαν τους προβληματισμούς τους τόσο για το πολυνομοσχέδιο όσο και για τα προβλήματα στα σχολικά κτίρια της Κεφαλονιάς.

Ο ίδιος ο κ. Τραυλός δήλωσε πως είναι αναρμόδιος για τα θέματα του πολυνομοσχεδίου, αν και θα προωθήσει τα αιτήματα και τις προτάσεις των εκπαιδευτικών. Δήλωσε αρμόδιος μόνο για τη μεταφορά των μαθητών και για τα σχολικά κτίρια.

Δείτε όλα όσα ειπώθηκαν στο βίντεο όπως μεταδόθηκε LIVE από τη σελίδα μας στο Facebook και διαβάστε παρακάτω τα αιτήματα των εκπαιδευτικών της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης:

SMARTWATCHES ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ - Βρείτε τα στο κατάστημα MySystemLand στο Αργοστόλι
Προμηθευτείτε προαιρετικά και την SIM κάρτα

Το κάλεσμα των εκπαιδευτικών και τι ζητάνε από την Κυβέρνηση

Θέμα : «Παράσταση διαμαρτυρίας στην Αντιπεριφέρεια. Τρίτη 19/05/2020 και ώρα 11.30 π.μ

Εν μέσω πανδημίας, με τα σχολεία κλειστά, με τις απαγορεύσεις/περιορισμούς κυκλοφορίας και την αναστολή πολιτικών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων σε πλήρη ισχύ, με τους εκπαιδευτικούς να αδυνατούν να πραγματοποιήσουν γενικές συνελεύσεις, η κυβέρνηση της Ν.Δ και το Υπουργείο Παιδείας έδωσαν, την Τετάρτη 22 Απριλίου, στη δημοσιότητα το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία με πρόθεση να το ψηφίσουν την επόμενη εβδομάδα.

«Ο κορονοϊός απειλεί την υγεία μας, η κυβέρνηση τα μορφωτικά δικαιώματα»

Με βάση τις ανακοινώσεις του Υπουργείου το πολυνομοσχέδιο:

  • Προωθεί την αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τάξη σε Δημοτικό και Νηπιαγωγείο!! Αντί να πάρουν άμεσα μέτρα για τη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη και τη δημιουργία σύγχρονων και υγιεινών σχολικών τάξεων, προωθούν το στοίβαγμα μέχρι και 26 μαθητών ανά τάξη.
  • Καθιερώνει τον ελάχιστο αριθμό των 20 μαθητών ανά τάξη στα 7θέσια και πάνω Δημοτικά και των 16 στα 2θέσια και πάνω Νηπιαγωγεία. Αυτό θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις τάξεων, σε υποχρεωτικές μετακινήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών, σε απολύσεις αναπληρωτών και φυσικά θα χειροτερεύσει την εκπαιδευτική διαδικασία.
  • Τιμωρούνται για μια ακόμα φόρα οι αναπληρωτές, που επί 20 και πλέον χρόνια έχουν πάρει στις πλάτες τους τη λειτουργία των δημόσιων σχολείων. Αντί να παρθούν ουσιαστικά μέτρα στήριξης της διαβίωσής τους εκτός του τόπου μόνιμης κατοικίας τους, τιμωρούνται με διετή ή τριετή αποκλεισμό από τους πίνακες σε περίπτωση μη ανάληψης υπηρεσίας.
  • Προχωρεί στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, εσωτερική και εξωτερική, από το Σεπτέμβριο του 2020 και στην ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από το Σεπτέμβριο του 2021. Δηλαδή, επαναφορά του επιθεωρητισμού με έμφαση στην κατηγοριοποίηση/ανταγωνισμό των σχολικών μονάδων και την ατομική αξιολόγηση/χειραγώγηση/κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών.
  • Αμφισβητεί τον παιδαγωγικό ρόλο του νηπιαγωγείου με την εισαγωγή ειδικοτήτων στην προσχολική αγωγή και εκπαίδευση (Αγγλικά, Πληροφορική, Φυσική Αγωγή). Προχωρά δηλαδή στην εισαγωγή διακριτών γνωστικών αντικειμένων, αντίθετα με το ισχύον αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών για την προσχολική εκπαίδευση, το οποίο αντιμετωπίζει διαθεματικά και ολιστικά την κατάκτηση της γνώσης με βιωματικές δραστηριότητες.
  • Μετατρέπει το Λύκειο και το Γυμνάσιο σε εξεταστικό κέντρο  με την αύξηση του μέσου όρου προαγωγής/απόλυσης, με την αύξηση των εξεταζομένων μαθημάτων, με την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων στο Λύκειο και την ένταση των εξεταστικών φραγμών στο Γυμνάσιο. Παράλληλα, δίνει έμφαση στο αυταρχικό σχολικό πλαίσιο (αποβολές, διαγωγή, κλπ.). Με δυο λόγια: σχολείο για όποιον αντέχει οικονομικά, μορφωτικά, ψυχολογικά.
  • Δίνει έμφαση στην αριστεία, με αύξηση των πρότυπων σχολείων.
  • Αναπροσαρμόζει τα προγραμμάτων σπουδών σε νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση (έμφαση στις δεξιότητες και όχι στη γνώση).

Η κυβέρνηση με τροπολογία (σε ένα άσχετο με την εκπαίδευση σχέδιο νόμου του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου) ψήφισε μια ακόμα αντιδραστική διάταξη, η οποία όχι μόνο καθιστά νόμιμη την παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αλλά και επιτρέπει την είσοδο κάμερας στις σχολικές τάξεις προκειμένου να προβάλλεται το μάθημα ζωντανά στα σπίτια των μαθητών που δεν θα μπορούν να παρευρεθούν στο σχολείο. Η τροπολογία έρχεται με διπλό στόχο,  την επιβολή απόλυτου ελέγχου στην εκπαιδευτική διαδικασία και την αξιολόγηση από τη μια και την κάλυψη των ελλείψεων εκπαιδευτικών με κάμερες αντί για μόνιμους διορισμούς από την άλλη. Εμείς απαντάμε πως η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι ούτε για livestreaming ούτε για παρακολούθηση από την οθόνη του υπολογιστή από οποιονδήποτε έχει πρόσβαση. Το ασφαλές και προστατευμένο περιβάλλον για τους μαθητές και τις μαθήτριες μας είναι πρώτιστη υποχρέωση του σχολείου. Οι εκπαιδευτικοί θα προστατεύσουμε  την προσωπική ζωή μαθητών και εκπαιδευτικών, τη ζωντανή και δημιουργική δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν ακολουθεί αυτή την απαράδεκτη τακτική απλώς και μόνο διότι διακατέχεται από ιδεολογικές εμμονές. Αξιοποιούν κυνικά τις σημερινές συνθήκες για να υλοποιήσουν τα αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια. Τα μέτρα που επιχειρούν να περάσουν έχουν σαφές ταξικό πρόσημο: ευνοούν τα ανώτερα ταξικά στρώματα, τους σχολάρχες, τα φροντιστήρια και την παραπαιδεία.

Συνάδελφοι,συναδέλφισσες

Το τοπίο τις επόμενες μέρες δεν είναι καλό για το σύνολο του κόσμου της εργασίας. Οι νεοφιλελεύθεροι σχεδιασμοί Κεραμέως για την εργασία μας είναι η πολιτική τους στην εκπαίδευση. Η υγειονομική κρίση θα έχει σοβαρά αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα στην καπιταλιστική οικονομία με ύφεση που θα ξεπερνά το 10%. Για άλλη μια φορά επιχειρούν να φορτώσουν τις συνέπειες στον κόσμο της εργασίας με χιλιάδες απολύσεις και ανεργία, μειώσεις μισθών και συντάξεων, εκμηδένιση των εργασιακών δικαιωμάτων, διοικητικό αυταρχισμό με πειθάρχηση-αξιολόγηση, εκποίηση του δημόσιου πλούτου που απέμεινε, κρατική επιβολή με τις δυνάμεις καταστολής στην πρώτη γραμμή, ευρεία κυβερνητική χρήση των ΜΜΕ Αυτά είναι τα βασικά εργαλεία που θα χρησιμοποιήσει η κυβέρνηση για να χειραγωγήσει τον κόσμο της εργασίας. Αντίθετα, η στήριξη που προσφέρει ήδη στο κεφάλαιο με κορυφαίο το σκάνδαλο στους κολλητούς των ΚΕΚ είναι τα πρώτα επεισόδια μιας άγριας ταξικής κυβερνητικής επιλογής που εξελίσσεται.

Το μέλλον μας θα εξαρτηθεί από το επίπεδο της οργάνωσής μας και του αγώνα μας. Οι εμπειρίες από το πρόσφατο παρελθόν πρέπει να αποτελέσουν οδηγούς στη νέα πορεία υπεράσπισης του δημόσιου δωρεάν σχολείου, των μορφωτικών δικαιωμάτων των παιδιών, των εργασιακών μας δικαιωμάτων, των κοινωνικών μας κατακτήσεων.

           ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

  • -Την ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ του αντιδραστικού αναχρονιστικού αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου του Υ.ΠΑΙ.Θ.
  • -ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τη μαγνητοσκόπηση του μαθήματος στις σχολικές τάξεις!
  • -Την εξασφάλιση όλων των όρων και των προϋποθέσεων για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων, τη διασφάλιση της προστασίας της υγείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
  • ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ για ένα σχολείο Δημόσιο και Δημοκρατικό, δωρεάν και ανοικτό για όλους όσους ζουν σ’ αυτό τον τόπο. Το σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, στη βάση των αναγκών και των δικαιωμάτων μαθητών, εκπαιδευτικών και της κοινωνικής πλειοψηφίας.

Καλούμε τα μέλη μας στην παράσταση διαμαρτυρίας στην Αντιπεριφέρεια,

   Την Τρίτη 19/05/2020 και ώρα 11.30 π.μ.

Να είμαστε όλοι εκεί!

Στους δρόμους του αγώνα ξανά συνάδελφοι, συναδέλφισσες

για  να υπερασπιστούμε το σχολείο, τα παιδιά και τη δουλειά μας

                                                          ΓΙΑ  ΤΟ Δ.Σ.

Η ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
Γκέγκα Πρεσβεία
  

Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Βαρδαραμάτος Βαγγέλης

Ακολουθήστε το Kefalonia Life στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Κλείσε τα ακτοπλοϊκά σου εισιτήρια τώρα online

spot_img
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

spot_img
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
spot_img
spot_img
spot_img