Πώς ενισχύεται το real estate από την τεχνολογία;

spot_img

Πώς ήταν η καθημερινότητα ενός μεσίτη πριν την ψηφιακή εποχή; Σαφώς πιο περίπλοκη και οι νεότεροι δεν έχουν ζήσει καν αυτή την περίοδο, μόνο τη γνωρίζουν από τους παλαιότερους συναδέλφους τους. Η τεχνολογία επηρεάζει πλέον όλους τους τομείς στη ζωή μας από την επιστήμη μέχρι την καθημερινότητα.

Το πεδίο των ακινήτων αναπτύσσεται συνεχώς και πλέον οι συμφωνίες μπορούν να κλειστούν χωρίς καν οι δύο πλευρές να συναντηθούν ποτέ δια ζώσης, παρά μόνο ηλεκτρονικά, μέσω υπολογιστή, tablet, smartphone. Οι κατασκευαστικές εταιρείες, οι αρχιτέκτονες, οι πωλητές, οι διαφημιστές και όσοι σχετίζονται με την αγορά, ενοικίαση ή πώληση ενός ακινήτου, χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τις περισσότερες δραστηριότητές τους. Ακόμη και αρκετές δημόσιες υπηρεσίες προσφέρουν πλέον τα απαραίτητα έγγραφα ψηφιακά.

Από τη στιγμή που θα βρεθεί ένα ακίνητο όλος ο μηχανισμός εργάζεται στο πεδίο του και με την πολύτιμη βοήθεια που προσφέρει ένα μεσιτικό πρόγραμμα, ο μεσίτης βρίσκει πληροφορίες, κάνει αναφορές και φροντίζει να φτάνουν στον υπολογιστή του πελάτη χωρίς κόπο.

Το γραφείο μεταφέρεται

Ο μεσίτης στην ψηφιακή εποχή δεν κλείνεται σε ένα γραφείο αλλά έχει τον χρόνο να κάνει την έρευνά του από το σπίτι του, από το περιβάλλον που εκείνος θα επιλέξει και να τα παρουσιάζει όλα σε real time χρόνο στον πελάτη με το πάτημα ενός κουμπιού. Παράλληλα συγκεντρώνει και ο ίδιος στοιχεία για τα δικά του στατιστικά όπως τα προφίλ των πελατών, οι τάσεις της αγοράς, οι after sale υπηρεσίες καθώς η επικοινωνία με τον πελάτη αφού κλειστεί η συμφωνία, το λεγόμενο follow-up.

Μειώνεται η γραφειοκρατία

Μέχρι πρότινος κάθε μεσίτης στα ραντεβού του είχε μαζί του φακέλους και φωτοτυπίες και αιτήσεις. Πλέον όλα γίνονται ηλεκτρονικά και σύντομα δεν θα χρειάζεται καθόλου χαρτί για να κλείσει μια συμφωνία. Ακόμα και οι παλαιότεροι στο χώρο, αργά αλλά με σταθερά βήματα συνηθίζουν στη νέα εποχή, προσαρμόζονται και βλέπουν τη δουλειά τους να γίνεται καλύτερα.

Digital marketing

Η προώθηση ενός ακινήτου μέσω διαδικτύου αλλά και των social media, σαφώς δίνει περισσότερες ευκαιρίες στο να βρεθεί υποψήφιος αγοραστής. Όχι μόνο τοπικά αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο. Κάθε μεσίτης ή γραφείο συνολικότερα πρέπει να εντάξει την ψηφιακή διαφήμιση στις δραστηριότητές του. Μερικές ενέργειες που βοηθούν είναι:

  • Καμπάνια μέσω email (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο)
  • Δημιουργία ενός website εύχρηστου και φιλικού προς τον χρήστη
  • Δημιουργία χρηστικού περιεχομένου, κοινώς blog, με σχετικά άρθρα που θα βοηθήσουν τους επισκέπτες.
  • Εφαρμογή εικονικών περιηγήσεων (virtual tours) σε ακίνητα με τη μορφή βίντεο. 49% των χρηστών έφτασαν πιο γρήγορα σε συμφωνία έχοντας κάνει virtual tour σε σχέση με όσους δεν έκαναν.
  • Webinars: Tα διαδικτυακά σεμινάρια βοηθούν τον μεσίτη να μοιραστεί την εμπειρία και την εξειδίκευσή του σε ένα ευρύ κοινό. Τον ίδιο σκοπό εξυπηρετούν και τα workshops που έχουν μεγάλη απήχηση σε πολλούς σχετικούς κλάδους που θέλουν να επεκτείνουν τις γνώσεις τους.

Κλείσε τα ακτοπλοϊκά σου εισιτήρια τώρα online

spot_img
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
spot_img
spot_img
spot_img
error: Το περιεχόμενο προστατεύεται