Από σήμερα το Ληξούρι είναι φτωχότερο.
Έφυγε από τη ζωή ο επι δύο τετραετίες Κομουνιστής δήμαρχος Ληξουρίου και για πολλά χρόνια στην τοπική αυτοδιοίκηση από πολλές θέσεις
Ήσουν δάσκαλος για εμάς τους νεότερους.
Ήταν τιμή μου που σε γνώρισα.
Καλό ταξίδι Σύντροφε Γιώργο.
Βασίλης Καπάτος







