ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η ΔΙΑΔ.Ε.Υ.Α. Δήμων Κεφαλονιάς ενημερώνει τους καταναλωτές της Τ.Κ. Πόρου ότι λόγω αναγκαίων εργασιών στον κεντρικό αγωγό ύδρευσης στην είσοδο του οικισμού, θα υπάρξει διακοπή υδροδότησης αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, από τις 08:00 π.μ. έως τις μεσημεριανές ώρες και θα επηρεάσει μόνο το κέντρο του οικισμού.
Η υδροδότηση θα αποκαθίσταται σταδιακά.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας.
Ο Πρόεδρος
Γαβριελάτος Αργύριος







