Κορονοϊός: Γονείς μπέρδεψαν τα δίδυμα & πήγαν στο νοσοκομείο το “λάθος” παιδί

Ενα ζευγάρι απο την Κρήτη μπέρδεψε τα παιδιά του και αντί να μεταφέρει στο νοσοκομείο το άρρωστο παιδί, πήγε το υγιές.

Το απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το Σάββατο.  Όπως αναφέρει το Cretapost, το ένα απο τα δίδυμα παιδιά του ζευγαριού παρουσίασε πυρετό και δύσπνοια. Οι γονείς ανησύχησαν για κορονοϊό και πήγαν το παιδί στο νοσοκομείο.

Το νεαρό ζευγάρι εξήγησε στους γιατρούς τα συμπτώματα που παρουσίαζε το βρέφος. Οι γιατροί βάσει πρωτοκόλλου αντιμετώπισαν το περιστατικό ως ύποπτο για νόσο Covid-19.

Αφού όμως εξέτασαν το μωρό δεν διαπίστωσαν πυρετό, το οξυγόνο του ήταν εξαιρετικό και είπαν στους γονείς ότι το παιδί δεν παρουσιάζει κανένα από τα συμπτώματα που τους περιέγραψαν.

Εκείνοι κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και η απάντηση που η μητέρα έδωσε ήταν αποστομωτική: «Ξέρετε έχω δίδυμα και ο άντρας μου μπερδεύτηκε και έφερε το άλλο μωρό».

ΠΗΓΗnews247.gr

Το Kefalonia Life φιλοξενεί νέα, άρθρα και εκδηλώσεις που αφορούν κυρίως την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, καθώς και απόψεις πολιτών, πολιτικών και πολιτικών κομμάτων. Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν την άποψη των συντακτών τους, χωρίς αυτή να συμπίπτει κατ' ανάγκη με την άποψη του Kefalonia Life.

Ακολουθήστε το Kefalonia Life στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

spot_img
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
spot_img
spot_img