Δήμος Ληξουρίου: Από 23 έως 29 Μαΐου 2022 συνεχίζεται το πρόγραμμα στείρωσης & εμβολιασμού γατών

Ο Δήμος Ληξουρίου συνεχίζοντας την προσπάθεια περίθαλψης και μείωσης των αδέσποτων στο Δήμο μας, με τη βοήθεια Ευρωπαίων εθελοντών κτηνιάτρων και τη συμπαράσταση των εγχώριων εθελοντών φιλόζωων θα πραγματοποιήσει στο Ληξούρι από 23 έως 29 Μαΐου 2022 πρόγραμμα στείρωσης , σήμανσης και εμβολιασμού αδέσποτων γατών.

Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί στα προκάτ που μέχρι πέρσι φιλοξενούσαν το Γενικό Λύκειο Ληξουρίου πρωινές ώρες.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν για πληροφορίες στο 2671091018.

Από το γραφείο τύπου του Δήμου Ληξουρίου

Το Kefalonia Life φιλοξενεί νέα, άρθρα και εκδηλώσεις που αφορούν κυρίως την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, καθώς και απόψεις πολιτών, πολιτικών και πολιτικών κομμάτων. Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν την άποψη των συντακτών τους, χωρίς αυτή να συμπίπτει κατ' ανάγκη με την άποψη του Kefalonia Life.

Ακολουθήστε το Kefalonia Life στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

spot_img
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
spot_img
spot_img