Από 1η Αυγούστου ανοίγει τις πύλες του ξανά το Ιόνιο Ενυδρείο στο Ληξούρι

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε ότι από σήμερα 1η Αυγούστου ανοίγει τις πύλες του ξανά το Ιόνιο Ενυδρείο στο Ληξούρι.

Ώρες λειτουργίας για όλο τον Αύγουστο : καθημερινά 9 το πρωί με 2 το μεσημέρι και 6 το απόγευμα με 10 το βράδυ.

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη.

Από το γραφείο τύπου του Δήμου Ληξουρίου 

Το Kefalonia Life φιλοξενεί νέα, άρθρα και εκδηλώσεις που αφορούν κυρίως την Κεφαλονιά και την Ιθάκη, καθώς και απόψεις πολιτών, πολιτικών και πολιτικών κομμάτων. Τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν την άποψη των συντακτών τους, χωρίς αυτή να συμπίπτει κατ' ανάγκη με την άποψη του Kefalonia Life.

Ακολουθήστε το Kefalonia Life στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

spot_img
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
spot_img
spot_img