Γράφει η Ματίνα Σπυράτου
Χτες Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκε ο Ελληνικός Τελικός Eurovision για την επιλογή της ελληνικής συμμετοχής το 2025 ανάμεσα στα δώδεκα τραγούδια που προκρίθηκαν. Μεγάλη νικήτρια ήταν η Κλαυδία με το τραγούδι “Αστερομάτα” με 44 πόντους, ενώ πολύ κοντά με 42 πόντους βρέθηκε στη δεύτερη θέση η Ευαγγελία με το Vale και στην τρίτη θέση η Barbz με το τραγούδι Sirens με 30 πόντους.
Τα τελικά αποτελέσματα:

Η εκδήλωση ήταν χαμηλότερων των αναμενόμενων προσδοκιών. Αρχικα, οι παρουσιαστές της βραδιάς μας έκαναν να νιώσουμε κάπως άβολα με πολλά σαρδάμ και από τους δύο, ενώ ο Σάκης Ρούβας με πολύ αργό, βασανιστικό και σχεδόν συλλαβιστό ρυθμό δυσκολευόταν ιδιαίτερα κατά την ομιλία του, λες και δεν ήξερε την ελληνική γλώσσα. Καθε του λέξη προβληματική με παύσεις, ενώ δεν μπορούσε με τίποτα να πει και να διαβάσει σωστά το όνομα καλλιτέχνη, που συμμετείχε στο χτεσινό διαγωνισμό. Στα ονόματα που είχε διαβάσει τις προηγούμενες ημέρες και είχε κάνει υποτίθεται πρόβα. Η Έλενα Παπαρίζου ήταν σαφώς καλύτερη, αλλά ήταν έξω από τα νερά της. Ίσως φταίγανε και τα κείμενα. Δυστυχώς οι παρουσιαστές δεν ήταν και η ιδανικότερη επιλογή. Κυρίως μας κούρασαν. Φυστικά ως τραγουδιστές κυριαρχούν στο είδος τους.
Από την άλλη η σκηνική παρουσία και η χορογραφία φαίνεται πως δεν ευχαρίστησαν επίσης. Τη συνολική καλλιτεχνική επιμέλεια είχε αναλάβει ο Φωκάς Ευαγγελινός, ο οποίος τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε ότι δεν ανταποκρίνεται, όπως σε παλιότερες συμμετοχές της Ελλάδας. Ένας άνθρωπος πραγματικά ευφάνταστος τα τελευταία χρόνια μας απογοητεύει. Παραδείγματα έχουμε αρκετά. Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιεί διάφορα εφέ απεικόνισης, που δεν δίνουν το συναίσθημα που θα θέλαμε, με αποτέλεσμα να μην αρέσουν και στους Eurofans.
Οι παρουσίες των καλλιτεχνών ήταν στο όριο της προχειρότητας με απλές χορογραφίες που είχαμε ξαναδεί, καθόλου ευφάνταστες από τον Φωκά Ευαγγελινό και τους συνεργάτες του. Για καμία δεν εντυπωσιαστήκαμε, καμία δεν μας έμεινε. Περιμέναμε πολλά παραπάνω. Πολλοί χρήστες μάλιστα δεν εντυπωσιάστηκαν ούτε από τις φετινές συμμετοχές των καλλιτεχνών, με πολλές από αυτές να θεωρούνται υποτονικές ή μονότονες.
Από την άλλη ο Σάκης Ρούβας και η Έλενα Παπαρίζου παρουσίασαν τις δικές τους συμμετοχές στην Eurovision με τα τότε χορευτικά τους, πριν 20 περιπου χρόνια. Ήταν εξαιρετικοί στην σκηνική τους παρουσία δίχως αμφιβολία. Υπάρχουν φυσικά αναφορές ότι κατά πάσα πιθανότητα τραγούδησαν playback, ειδικά στο αρχικό τους ντουέτο.
Αλλά και οι επιλογές στην ενδυμασία τόσο της Έλενας Παπαρίζου, αλλά και των καλλιτεχνών δυσαρέστησαν τους περισσότερους. Πολλοί σύγκριναν το σόου με παραστάσεις στο Δελφινάριο με ενδυμασίες εκκεντρικές.
Η Κλαυδία εντυπωσίασε με τις φωνητικές ικανότητες με ένα κομμάτι του πόνου, ενώ σχολιάστηκε αρνητικά η σκηνική της παρουσία με τους κοιμισμένους χορευτές να σέρνονται για ώρα στη σκηνή. Λίγο έλειψε να της στερήσουν και την πρωτιά, αν κρίνουμε από τα γενικότερα σχόλια. Ελπίζουμε σε μια καλύτερη σκηνική παρουσίαση του τραγουδιού για μια καλύτερη θέση, αλλά και πρόκριση στον τελικό. Λόγω του ελληνικού στίχου του κομματιού, υπάρχει η ανησυχία από πολλούς αν θα αρέσει στους Ευρωπαίους.
Από την άλλη η Ευαγγελία, στην ουσία η κύρια ανταγωνίστρια της Κλαυδίας από την αρχή, δεν άρεσε φωνητικά, με μία αδύναμη φωνή, παρά το πραγματικά έξυπνο, ανεβαστικό και όμορφο τραγούδι, ενώ χορογραφία και κοστούμια δεν εντυπωσίασαν επίσης.
Στην πλατφόρμα X έγινε ασφαλώς χαμός με τα σχόλια των χρηστών. Δείτε τα πιο χαρακτηριστικά παρακάτω:
























